Asus VH242H

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Asus VH242H op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Ethan1665 06-09-2009
Geschreven voor: Asus VH242H

Deze monitor een aantal dagen in bezit. Goed beeld. Niet zo veel aansluit mogelijkheden (maar wat wil je voor zo weinig geld). VGA, DVI en HDMI zijn aanwezig. Tevens een hoofdtelefoonaansluiting en een coaxiale digitale uitgang (genoeg wat mij betreft). Aansluitingen achter goed te bereiken. Beeld is goed, ook met bewegende beelden. Helderheid en contrast naar mijn smaak standaard wat te hoog afgesteld (maar dat schijnt normaal te zijn). Toetsen onder het beeldscherm niet handig te bedienen. Maar voor EUR 200,00 vind ik dit een koopje.

hermandezzz 05-09-2009
Geschreven voor: Asus VH242H

Ik vindt het een geweldig goed en mooi scherm. Gebruik het scherm voor Ps3 met hdmi kabel, Beeldkwaliteit is werkelijk zeer goed, geluid is redelijk tot goed voor een monitor, eerlijk gezegd was ik verbaast over het mooie geluid met de spellen spelen.
Kan eventueel nog een boxensetje in de monitor ploppen. mooi hoor.

Prijs kwaliteit verhouding is erg goed volgens mij 199,- euries voor zo'n scherm echt ongelofelijk wat je krijgt voor dat geld.
Je moet niet zo maar een 10 geven maar daar waar ik de monitor voor gebruik is de 10 voor beeldkwaliteit zeker niet overdreven.